CRM

CRM-система – це спеціальне програмне забезпечення для малого, середнього та великого бізнесу, яке використовується для автоматизації обслуговування клієнтів. Завдяки системі CRM повна історія взаємовідносин з клієнтами, клієнтами та субпідрядниками зберігається в одному місці, і всі зібрані дані можуть використовуватись у роботі кожного із співробітників компанії.

CRM-система покращує якість та кількість продажів, підвищує рівень обслуговування клієнтів (завдяки «індивідуальному» підходу до кожного з них), спрощує, прискорює та покращує всі бізнес-процеси, дозволяє менеджеру відстежувати роботу кожного зі своїх співробітників на кожному етапі продажу.

CRM-система по своїй суті об’єднує маркетинг, продаж та обслуговування та одну цілу комбінацію, позбавляє Вас і Ваших співробітників від часу, витраченого даремно на пошук потрібної інформації, запис звітів про роботу, а натомість дозволяє концентрувати увагу суто на клієнті та його побажаннях. Це суттєво скоротить час процесу взаєморозуміння між співробітниками Вашої фірми та клієнтом, а отже, прискорить отримання прибутку.

Що включає CRM?

• Облік клієнтів
Збереження історії співробітництва з усіма клієнтами

• Керування продажами
Створення та налаштування наочних прикладів продажу, контроль етапів угод

• Звітність та аналітика
Створення графіків, діаграм, таблиць

• Автоматизація бізнес-процесів
Автоматична постановка завдань, розсилання листів, нагадувань

• Інтеграція з IP-телефонією, поштою, сайтом, соціальними мережами та месенджерами
Яким би каналу покупець не звернувся до компанії, звернення обов’язково має бути записано в CRM-системі, і вся комунікація повинна проводитися лише через неї.

• API-інтерфейс
Для взаємодії з 1С, мобільними програмами та корпоративним ПЗ.

• Управління завданнями
Керівник повинен миттєво отримувати повідомлення про прострочені та успішно виконані завдання.