Просування сайту – інструмент для розвитку вашого бізнесу, а ефективність просування безпосередньо відбивається на ефективності бізнесу.
Існує кілька способів просування через сайт
• SEO просування
• Контекстна реклама
• Соціальне просування
Дані способи є основними, але існують також додаткові інструменти для поліпшення просування сайту. Головне не упускати цей важливий аспект у розвитку вашого бізнесу в інтернеті як просування через сайт. Природно, який з варіантів просування краще вибрати вирішувати вам, але необхідно обов’язково довірити це професіоналам.
SEO просування
SEO (Search Engine Optimization) – комплекс дій, які допомагають потенційним клієнтам швидко знайти ваш сайт у пошукових системах Google, Яндекс (та інших). Мета SEO – сформувати довіру роботів до ресурсу.
Такий вид просування вимагає часу та багато роботи над сайтом, але й результат позитивний. Збільшується кількість відвідувачів вашого сайту і, як наслідок, підвищується прибуток вашого бізнесу.
Гарантією нашого успіху є професійна робота у кілька етапів:
1. Виділення набору ключових фраз, які найчастіше зустрічаються у тестах сайту
2. Аналіз видачі пошуковими системами за даними ключових слів і фраз
3. Оптимізація коду сайту, редагування контенту сайту
4. Реєстрація в каталогах, збільшення кількості зовнішніх посилань
5. Додавання змінених текстів на сайт
6. Моніторинг результатів
7. Досягнення цілей:
– Збільшення відвідуваності сайту
– Збільшення показника впізнаваності компанії
– Збільшення зростання продажів
– Збільшення показника впізнаваності компанії
Контекстна реклама
Контекстна реклама — це не просто оголошення, які відображаються відповідно до вмісту веб-сторінки, на якій вони розміщуються. Сьогодні це потужний та високоточний інструмент досягнення ваших потенційних клієнтів в Інтернеті. За допомогою сучасних інструментів, які є зараз в AdWords, можна дуже тонко виділити свою аудиторію та донести саме їй своє рекламне повідомлення. Таким чином, використовуючи AdWords, ви максимально ефективно використовуєте свої рекламні бюджети та швидко отримуєте ваших клієнтів.
Цей спосіб вимагає менше часу очікування на переходи на ваш сайт, але при цьому досить витратний, оскільки вимагає бюджету для рекламної компанії в Google.
Просування у соціальних мережах
SMM АБО ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ — комплекс робіт у соціальних мережах, спрямований на збільшення популярності бренду, товару чи послуги, забезпечення лояльності аудиторії та зростання KPI бізнесу.
Соціальні мережі об’єднують величезну аудиторію, яка потенційно відкрита до спілкування та миттєвої зворотної реакції. Саме тому просування у соціальних мережах є ефективним інструментом, що дозволяє вирішувати найважливіші PR-завдання.
ЕТАПИ ПРОСУВАННЯ
1. Вивчення аудиторії, складання стратегії.
2. Оформлення мандрівниці, розробка контент-плану.
3. Залучення аудиторії.
4. Підтримка та ведення мандрівниць.
5. Таргетована реклама.