Віртуальна телефонія — важливий інструмент ефективного та успішного розвитку бізнесу. Вона надає додаткові можливості для побудови внутрішньої корпоративної комунікаційної системи. Цифрові сигнали, за допомогою яких передаються голосові повідомлення, мультимедійні файли та інші дані, можуть транслюватися між ПК, комп’ютером на планшет або смартфон або між телефонами. Інформація перетворюється на стислі пакети, які декодуються після досягнення адресата.
Системи IP-телефонії активно витісняють традиційні мережі, оскільки дозволяють суттєво скоротити витрати на міжміські та міжнародні розмови. При тому, що послуга коштує дешево, гарантується відмінна якість зв’язку, оскільки сигнал не спотворюється незалежно від відстані між співрозмовниками.
Як функціонує IP-телефонія
IP-телефонія для організацій забезпечує абонентам з’єднання скрізь, де є доступ до мережі. Чим краща якість та швидкість з’єднання, тим чіткішим буде встановлений зв’язок. Співрозмовники швидко зрозуміють один одного, і їм не потрібно уточнювати важливу інформацію кілька разів. У стаціонарному або мобільному телефоні для підключення до мережі використовується провід або сім-карта, а на пристроях IP-телефонії для виходу в Інтернет застосовуються спеціальні установки, передані провайдером.
Важливим привілеєм системи віртуальної телефонії є мобільність. Клієнти можуть здійснювати дзвінки з будь-якої точки світу з доступом до Інтернету. Тарифи в цьому випадку абсолютно не залежать від розташування телефонуючого.